آموزش پیلاتس در خانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 39
:: باردید دیروز : 747
:: بازدید هفته : 786
:: بازدید ماه : 1334
:: بازدید سال : 2217
:: بازدید کلی : 32014

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش پیلاتس در خانه
سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 11:58 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیلاتس در خانه - آموزش پیلاتس در خانه

آموزش پیلاتس در خانه که دربردارنده ویدئوهای آموزشی گروهی از برترین مربیان پیلاتس می باشد در این زمینه کمک فراوانی به شما خواهد کرد به طوری که از شرکت در هر گونه کلاس آموزشی و رفتن به باشگاه بی نیاز خواهید شد. معمولا تمرینات 15 دقیقه ای می تواند در فراگیری این ورزش' >ورزش به شما کمک فراوانی بنماید این در حالی است که مجموعه آموزش پیلاتس در خانه دربردارنده تمرینات 15 دقیقه ای اصولی و گام به گام می باشد. عده ای بر این باورند که پیلاتس ورزشی مختص بانوان' >بانوان می باشد اما باید افزود پیلاتس به همان اندازه که برای بانوان' >بانوان مفید و کاربردی است می تواند برای آقایان نیز تاثیر مشابه را داشته باشد از همین حیث بخشی از ویدئوهایآموزشی مجموعه آموزش پیلاتس در خانه به آموزش پیلاتس برای آقایان اختصاص یافته است.

آموزش پیلاتس در خانه - آموزش پیلاتس در خانه

آموزش پیلاتس در خانه در واقع به کمک چربی های اضافی بدن به عضله سازی می پردازد، این در حالی است که مجموعه آموزش پیلاتس در خانه در بخش اول با آموزش تمرینات پا، تمرینات شکمی و مجموعه ای از تمرینات برای خوش فرم شدن عضلات آغاز شده و دنبال کردن این مجموعه به طور مرتب می تواند در راستای عضله سازی و خوش فرم شدن قسمت های متفاوت بدن به شما کمک فراوانی نماید. بخش دوم مجموعه آموزش پیلاتس در خانه دربردارنده مجموعه ای از تمرینات پیلاتس با توپ تعادلی است که شنا تعادلی، اسکات با توپ و ... از سری حرکات آموزشی این بخش می باشد.

 

 

 

 

آموزش پیلاتس در خانه

تمرین با کادیلاک، صندلی تعادلی، ریفرمر و برل بخشی از آموزش های مربوط به بخش سوم مجموعه آموزش پیلاتس در خانه می باشد، همچنین انجام حرکات پیلاتس با کمک فوم رولر از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش پیلاتس در خانه به آن پرداخته است. این حرکات به تقویت عضلات در ناحیه پشت ران ها و قسمت پایین کمر کمک فراوانی می نماید. در پایان ویدئوهای مجموعه آموزش پیلاتس در خانه به آموزش حرکات پیلاتس برای زنان باردار پرداخته است  که دارای سه بخش بوده و دربردارنده تمرینات قبل ازبارداری، دوران بارداری و بعد از زایمان می باشد. باید افزود مربی مجموعه نیز خود باردار بوده و تمامی مراحل مربوط به پیش از بارداری، دوران بارداری و بعد از زایمان را تجربه کرده است.

آموزش پیلاتس در خانه

بخشی از ویدئوهای مجموعه آموزش پیلاتس در خانه به تمرینات پیلاتس در طول 30 روز اختصاص یافته است به گونه ای که در 10 روز اول تمرینات مربوط به پاها و قسمت های بالا بدن بوده و در ادامه به تمرینات شکمی و در پایان تمرینات کلی را دربرمیگیرد. لازم به ذکر است دنبال کردن این تمرینات 30 روزه در دست یابی به تناسب اندام بانوان' >بانوان را یاری خواهد کرد.

براي خريد اين پکيج به وب سايت 118 فايل مراجعه کنيد.

www.118file.com




:: برچسب‌ها: پیلاتس , ورزش پیلاتس , حرکات پیلاتس , پیلاتس و لاغری , ایروبیک , ورزش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: